No Banner to display
Ako objednať kuriéra?
Pre objednanie kuriéra volajte od 7:00 – 19:00 dispečing 02/43 412 312 alebo pošlite e-mail na info@messenger.sk. K objednávke si prosím pripravte:
|
Ak patríte medzi registrovaných zákazníkov, pripravte si svoje zákaznícke číslo.
Ako rýchlo vyzdvihne kuriér objednanú zásielku?
Kuriéri zvyčajne vyzdvihnú zásielku do 30 minút. Vždy k Vám posielame kuriéra, ktorý je práve najbližšie.
Kedy kuriér zásielku doručí?
Vybrať si môžete z niekoľkých režimov, podľa našich aktuálnych služieb. Zaistíme prepravu už do 60 minút od objednania, alebo aj cenovo výhodnú ekonomickú prepravu do 4 hodín. Do Českej republiky máme výhodný režim overnight, s ktorým bude zásielka doručená na druhý deň od objednania. Službou DIRECT ide náš kuriér priamo od Vás na miesto určenia v rámci EÚ.
Môžem si objednať doručenie, alebo vyzdvihnutie na presne stanovený čas?
Samozrejme, zásielku doručíme, alebo vyzdvihneme vo Vami určenom čase. Vyzdvihnutie či doručenie v kratšom časovom rozmedzí ako 20 minút je spoplatnené podľa cenníku.
Mám neštandardné požiadavky, špeciálnu zásielku, netypické prianie.
Individuálne riešenia robíme radi a bavia nás. S konkrétnymi požiadavkami volajte na dispečing 02/43 412 312, alebo napíšte e-mail na info@messenger.sk
Dokedy najneskôr si môžem objednať kuriéra?
Pracujeme od 7:00 do 19:00 a celý tento čas si kuriéra môžete objednať.
Ako zabezpečiť zásielku proti poškodeniu?
Na zásielku je povinné napísať adresu odosielateľa a adresáta. Zároveň treba zásielku ochrániť obalom proti poškodeniu a znečisteniu s ohľadom na spôsob prepravy. Nedostatočne zabalenú zásielku prijať môžeme, ale bez záruky za jej prípadné poškodenie.
Fakturačné, alebo kontaktné údaje našej spoločnosti sa zmenili. Ako mám zmenu nahlásiť?
Napíšte nám prosím Vaše zákaznícke číslo a nové údaje na adresu info@messenger.sk. Obratom Vám pošleme aktualizáciu Vašich údajov.
Ako zistím zákaznícke číslo, keď som ho zabudol?
Pokiaľ ste zabudli Vaše zákaznícke číslo, kontaktujte nás na info@messenger.sk, alebo zatelefonujte na 02/43 412 312.
Ako vypočítať cenu za prepravu zásielky?
Cenu zistíte od operátora na dispečingu na telefónnom čísle 02/43 412 312, alebo sa pozriete rovno do cenníku. Cenu ovplyvňuje rýchlosť doručenia a hmotnosť či veľkosť zásielky.
Môže mi dať MESSENGER paušálnu cenu za prepravu po Bratislave?
Samozrejme. Kontaktujte nás prosím na info@messenger.sk, alebo na telefónnom čísle 02/43 412 312
Ako môžem ušetriť peniaze?
Vopred si overte, či osoba, u ktorej kuriér zásielku vyzdvihne bude na uvedenej adrese prítomná a bude mať zásielku pripravenú. Komplikáciám tiež predídete tým, že napíšete telefonický kontakt na odosielateľa aj príjmateľa. Znížite tak pravdepodobnosť márneho dojazdu či zdržania kuriéra, ktoré je spoplatnené podľa cenníka.
Prečo sa zaregistrovať?
S registráciou bude Vaša objednávka rýchlejšia a jednoduchšia. Ako firma môžete platiť na faktúru a využiť aj naše zľavy podľa Vášho mesačného obratu.
Ako sa môžem zaregistrovať?
Zaregistrovať sa môžete buď na telefónnom čísle 02/43 412 312, emailom na info@messenger.sk alebo online na našej stránke.
Doručuje MESSENGER aj mimo Bratislavu?
Áno, MESSENGER doručuje okrem Bratislavy aj do celej Českej republiky, v ktorej máme 10 pobočiek (Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Ústí nad Labem, Plzeň, Liberec, České Budějovice, Hradec Králové, Velké Meziříčí). V Českej republike budú Vaše zásielky už na druhý deň. Zásielky v režime DIRECT doručujeme po celej EÚ.
Ako získam potvrdenie o doručení zásielky?
Môžete si objednať mail back – okamžité potvrdenie na Vašu e-mialovú adresu s informáciami kedy sme zásielku doručili a kto ju prevzal. Ponúkame taktiež sms back – okamžité zaslanie sms správy na Vami zvolené telefónne číslo, alebo call back – okamžité telefonické potvrdenie o doručení. Pokiaľ budete potrebovať písomné potvrdenie s podpisom príjemcu, do 14 dní naskenujeme, alebo zašleme poštou či kuriérom výpis z prepravného listu kuriéra. Služby sms back, call back, či scan prepravného listu sú spoplatnené podľa cenníka. Ak potrebujete okamžité písomné potvrdenie o doručení zásielky s podpisom, doporučujeme si vystaviť vlastný doklad a objednať spiatočného kuriéra.
Je možné monitorovať cestu zásielky?
Vďaka nepretržitému spojeniu dispečingu s kuriérmi sme Vám schopní kedykoľvek podať informácie o tom, kde sa Vaša zásielka momentálne nachádza. V prípade doručenej zásielky Vám na vyžiadanie radi povieme meno príjemcu a čas doručenia.
Ako je to s ťažkými zásielkami?
Pri nakládke a vykládke rozmernejších zásielok a zásielok prevyšujúcich 50 kg bude náš kuriér potrebovať primeranú pomoc. Ak mu ju nebudete schopný poskytnúť, zaistíme asistenta za poplatok podľa nášho cenníku.
Je nutné zásielku poistiť?
Všetky zásielky sú poistené do výšky 2000 Eur. Zásielky v hodnote nad 2000 Eur je možné pripoistiť. Cenu pripoistenia Vám povie naša asistentka na dispečingu podľa skutočnej hodnoty a typu prepravovanej zásielky. MESSENGER nezodpovedá za škodu spôsobenú na zásielke, o ktorej obsahu alebo povahe odosielateľ neposkytol správne a dostatočné informácie. Ak presahuje hodnota zásielky 200 Eur, uveďte prosím hodnotu a obsah zásielky pri objednávke.
Ako si môžem objednať pravidelnú prepravu?
Pre objednanie pravidelnej prepravy nás kontaktujte na telefónnom čísle 02/43 412 312, alebo na e-mial info@messenger.sk. Kuriér vyzdvihne zásielku automaticky bez ďalšieho objednávania.
Ako si môžem objednať hromadný rozvoz zásielok?
Pre objednanie pravidelnej prepravy nás kontaktujte na telefónnom čísle 02/43 412 312, alebo na e-mial info@messenger.sk.
Čo ak kuriér nezastihne adresáta?
Ak kuriér na adrese v objednávke nezastihne žiadnu osobu, ktorá by mu mohla dať, alebo prevziať zásielku, spojí sa náš dispečing okamžite s objednávateľom a dohodnú sa na ďalšom postupe. Pokiaľ bude adresát na inej adrese, môžeme na prianie a náklady objednávateľa zásielku na danú adresu doručiť, alebo zásielku vrátiť späť odosielateľovi. Pokiaľ bude adresát na mieste doručenia prítomný neskôr, môžeme zásielku opätovne doručiť podľa cenníku. V prípade, že sa nedovoláme odosielateľovi ani adresátovi zásielky, uložíme zásielku v našom depe.
Čo ak nie je zásielka včas pripravená?
Pokiaľ nebude možné, aby kuriér zásielku prevzal od odosielateľa, alebo ju dal adresátovi do 10 minút od svojho príjazdu na príslušnú adresu, vyhradzujeme si právo v prípade urgentnej potreby kuriéra odvolať a vyslať iného na účet objednávateľa. Čakanie kuriéra je spoplatnené podľa cenníka. Prvých minút je zdarma.
Mám otázku k fakturácii.
V prípade nejasností s faktúrou sa prosím obráťte na telefónne číslo 02/43 412 312, alebo e-mailom na info@messenger.sk.
Nebola mi poslaná dobierka na účet.
V prípade nezrovnalostí s dobierkou sa prosím obráťte na telefónne číslo 02/43 412 312, alebo e-mailom na info@messenger.sk.
Chcel/a by som pracovať ako kuriér.
Pošlite nám Váš životopis e-mailom na info@messenger.sk a v prípade náboru nových kuriérov Vás budeme informovať.
Ako môžem uplatniť reklamáciu?
V prípade, že nie ste spokojný s našimi službami, zašlite nám prosím e-mail na adresu info@messenger.sk, alebo volajte na 02/43 412 312 a obratom sa s Vami spojíme a reklamáciu vyriešime.
Kam môžem napísať sťažnosť/pochvalu kuriérovi či telefonistke?
Pochvalu, alebo sťažnosť nám zašlite na e-mail info@messenger.sk, alebo volajte na 02/43 412 312 a obratom sa s Vami spojíme.
Nemôžem sa dovolať na dispečing 02/43 412 312.
V prípade výpadku, alebo obsadenej linky pošlite objendávku na info@messenger.sk, alebo počkajte chvíľu a my Vám obratom zavoláme späť.
Pre viac informácií, individuálne priania a ďalšie otázky volajte na 02/43 412 312.